Vuosi 2024 on MESsin 33 toimintavuosi.

MES on yksi Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry:n Helsingin piirin vireimpiä yhdistyksiä.

Yhdistyksen perustivat vuonna 1991 joukko metallialan aktiiveja.
Nykyisin jäsenistömme koostuu monipuolisesti eri aloilla toimineista henkilöistä,
heidän perheistään ja ystävistään. Uudet jäsenet toivotamme sydämellisesti tervetulleiksi aktiiviseen joukkoomme.

Kokoontumispaikkanamme on Käpylän työväentalo osoitteessa Vipusentie 19, 00610 Helsinki. (bussit 62, 64, 66A, 67, 70V ja 72 sekä raitiovaunu 1)

Jäsenmaksusta

Messi on syyskokouksessa päättänyt että jäsentapaamisia on vuonna 2024 kuukaudessa vain kaksi, siten että molemmat tapaamiset on jäsentapaamisia ja alkavat klo 12.00.  Jäsentapaamisessa kahvin hinta on 3 €. Jäsenmaksu on 25,00 € vuonna 2024. Jäsenmaksu tulisi maksaa maaliskuun loppuun mennessä.

Jäsenmaksut ja osallistumismaksut yhdistyksen tilille:

Tilinumeromme on muuttunut ja uusi numero on FI65 4108 0012 7379 31 Maksuja voit maksaa myös jäsentilaisuuksissa. Kun maksat maksuja Messin tilille laita viestikenttään viesti mitä maksuja maksat.

Vuoden 2024 jäsenmaksu on 25 euroa, johon sisältyy EKL:n maksu, Eläkkeensaajat-lehti, sekä piirin ja yhdistyksen maksu.

HUOM!!! Jäsentilaisuuksissa on tarjolla kahvia ja pullaa hintaan 3 euroa.  Emännän toivomus on, että lunastaisit ruokalipun ennakkoon niihin tilaisuuksiin joissa on ruokatarjoilu. Tämä helpottaa arvioimaan tarjoilun määrän.

Matkat ja retket pyritään järjestämään omakustannushintaan. Ateriat, pääsyliput ja bussit tilataan retkilistoille nimensä kirjoittaneiden määrän mukaan. Jos joku jää tulematta lähtöpaikalle, jäävät kustannukset heidän osaltaan yhdistyksen tappioksi.

Hallitus on päättänyt, että retkille ilmoittautumisen yhteydessä peritään puolet retken hinnasta.

Teatteriretkiä ja museokäyntejä pyritään järjestämään lisää. Niistä tulee tiedotteet sekä listat, joihin voi tutustua jäsentapaamisissa, joten TERVETULOA.